tirsdag 24. mars 2009

Bla bla bla...

I helga var jeg på Nordby shoppingsenter like ved Svinesund. Der var det en interessant rockebutikk med mye kult :) Jeg kjøpte tre band T-skjorter. Var innom en matbutikk etterpå og kjøpte et brett pepsimax ,kakestrøssel ,litt godteri +++.


I går hadde jeg besøk av Jenny :) Da så vi på Den hjernedøde morderen filmene som vi spilte inn for 6 år siden. Utrolig moro å se på de filmene igjen!

Noen bra kommentarer fra den hjernedøde morderen filmene:

- Men ,pappa! Du fødte meg jo i går!

- Taperen må gå ,vinneren må drepe seg selv

- Du er så tynn ,du har ikke noe kjøtt. Jeg må vrenge deg

- Vi skal rocke til du er død!

- Jeg datt liksom..

- Vet du hva bandet vårt heter? KALKUNBANDET! KALKUNBANDET!!

- Jeg kan ikke drepe meg selv ennå. Jeg har en jobb å gjøre!

- Eg har fått ordre fra min sjef om å drepa deg.

- Nå er det HALLELUJA!!



På kvelden var Jeg ,Jenny og Ida på rånerunde i Hamar. Også var vi på rånetreff. Vi spilte IKKE tradisjonell rånemusikk i bilen.. Black metal derimot :)
Hahah..

Ingen kommentarer: